fredag 4 februari 2011

Storm De-lux!

Det blåser HÅRDA vindar- som vanligt här på västkusten med andra ord!
Men tidigt imorse så blåste det så pass kraftigt att ALLA barnen och katten vaknade av det, så den trötta mamman fick kliva ur sängen 05.15- kan ju säga att jag redan hunnit med 4 koppar kaffe!
Oh my, vart ska denna dagen sluta? ;)
Ska nog vara glad för "min bästa vän" i köket- utan den hade jag inte överlevt livet som trött småbarnsmamma ;D
Jag borde inte sitta här nu, men Victoria har bestämt sig för att somna i famnen på mig- och det är ju faktiskt ganska mysigt när hon ligger där och snusar- även om jag inte får direkt mycket gjort just när hon ligger där.
Måste packa gympapåsarna och fixa det sista av morgonrutinerna- klockan rinner iväg....

*Out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar