tisdag 22 februari 2011

En vecka...

Hur hinner alla andra blogga?
Jag hinner inte!
Sluta blogga? Lägga om prioriteringar?
Äh, jag vet faktiskt inte.

Just nu är jag inne i en depp-o-delux period känner jag!
Sportlovet som skulle bli kul, skönt att slippa stressa på morgonen, bara vara och ta det lugnt- yeahy, vad drömde jag sedan då? Det vet jag faktiskt inte- för det känns som jag har fastnat mitt i "mardrömmen"!

Började finfint redan i lördags, lämnade grabben (i tid!) på GBG Centralstation, allt ok så långt, åker snabbt förbi ikea och glömmer flera småsaker (som jag behöver ha)+ brickan till matstolen vi köper! Brickan hade jag dessutom med mig ända fram till kassan där jag ställer den på golvet och glömmer den där! Fick inte ens upp den på kassabandet- ibland blir jag bara såååå trött på mig själv! :/
Måndag och tisdag har jag haft sjuk karl hemma, hostar och snorar (och ibland tror jag tamejtusan att karlar tror de är lättdöende eller nåt, suck!) och dessutom en snorig bebis, en överjävligt övertrött & trotsig 3-åring och grädden på moset- en rejält uttråkad 6-åring som tjuter för minsta lilla motgång!

Kan säga att jag undrar just nu hur i helskotta jag kunde längta till en sån här vecka?!
Får se fram emot påsken kanske? Ska åka till min älskade syster med alla barnen då- bättre än att drösa runt här hemma och vara deppo i alla fall- även om det ska bli väldigt intressant att köra så långt själv med lillan i bilen! Hrm..

Det lät ju inte så lockande när man tänkte på bilresan... får se fram emot sommaren då- 3-4 veckors semester ute i europa med Kroatien som mål! Eller.. kommer ungarna inte gilla det? Eller.. de tre stora åkte ju husbilen i somras, det gick ju bra.. Men.. lillan då? Kommer hon tycka det är kul? Det hoppas jag för hennes skull- jag behöver sol och värme! (Helst NUUU och inte sen!)

Mjo, sen ska jag fixa till lite på mig själv senare i höst, ska bli najs, kanske känna sig normal igen- jatack!

Äsch, finns ju såå mycket att se fram emot, vad deppar jag ihop för.. Jag vet faktiskt inte- känner mig bara på allmänt jävla uruselt humör! Bah!

Leave me alone! (åtminstone för ett tag...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar